e-pošta: prodaja@special.si trgovina: 031 41 11 02 mobilna trgovina: 030 22 00 22
Nakupovalna košarica je še prazna.
0

Splošni pogoji

Splošni pogoji podjetja Team Special d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

 

Z internetno trgovino www.special.si upravlja podjetje Team Special d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju ponudnik).

 

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

g) način plačila in dostave,

h) časovno veljavnost ponudbe,

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba podjetja Team Special d.o.o. ažurira in spreminja pogosto in hitro.  

 

Postopek nakupa

1. Naročilo oddano: Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo oddano. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani podjetja Team Special d.o.o. vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

2. Naročilo oddano v nadaljnjo obdelavo: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko podjetje Team Special d.o.o. naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Podjetje Team Special d.o.o. lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in podjetjem Team Special d.o.o. je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

3. Blago odposlano: Podjetje Team Special d.o.o. v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

 

Cene

Vse cene veljajo za GOTOVINSKO PLAČILO ali/ter plačilo na TRR. Cene prikazane na spletni strani vsebujejo 22% DDV!  Podjetje Team Special d.o.o. je zavezanec za plačilo DDV. Cene na internetu ne veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod spodaj navedenimi pogoji:

 

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. 

 

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje Team Special d.o.o. kupcu omogočilo odstop od nakupa, hkrati pa bo kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. 

 

Kupoprodajna pogodba med podjetjem Team Special d.o.o. in kupcem je sklenjena v trenutku, ko podjetje Team Special d.o.o. potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o prejemu naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za podjetje Team Special d.o.o., kot za kupca.  

 

Plačilo

a) po povzetju (ne velja za velike artikle), VELJAJO GOTOVINSKE CENE

b) z gotovino ali nakazilom na račun podjetja  Team Special d.o.o. (po ponudbi oziroma predračunu), VELJAJO GOTOVINSKE CENE

c) s plačilom preko PayPal (samo za spletne nakupe), vendar se vrednost nakupa oz. ostanek plačila poveča za 5%

 

Dostava

Dobavni rok prične teči prvi delovni dan ob 13. uri po prejemu potrdila o plačilu. Podjetje Team Special d.o.o. bo najkasneje ob tej uri pričelo z izvajanjem aktivnosti potrebnih za realizacijo sprejetega naročila. Dobavni rok za naročeno blago je od 3-72 dni in razen v izrednih primerih (poškodbe pri prevozu,...). Sobote, nedelje in prazniki (tudi EU) se ne štejejo v dobavni rok.

 

Možen je tudi osebni prevzem. V tem primeru vas bomo obvestili, kdaj lahko prevzamete naročene izdelke. Prevzem je možen v prostorih našega skladišča v PE Maribor, Šentiljski cesti 42, 2000 Maribor.

 

Dostavo izdelkov plača kupec, razen, če je dogovorjeno drugače. Cena dostave je odvisna od teže pošiljke ter načina plačila. Pogodbena partnerja za dostavo pošiljk sta GLS in Pošta Slovenije. Minimalno plačilo dostave je 5,74 EUR z DDV. Podjetje Team Special d.o.o. si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnilo bolj učinkovito.

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec ima pravico, da v 14 dneh vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine. Artikel mora vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti podjetje Team Special d.o.o. in sicer na kontaktni e-naslov info@special.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 14 dneh. 

 

Vračilo v 14 dneh

V skladu z (Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot)) lahko naročeno blago, ki ste ga kupili po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta) iz kakršnegakoli razloga vrnete v 14 dneh od prejema.  

 

Blago morate vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Stroške vračila krije kupec!

 

Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine (brez dostave), ki mu jo podjetje Team Special d.o.o. vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 15 dneh. Omogoča se tudi zamenjava artikla.

 

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je podjetje Team Special d.o.o. izrecno obljubil, če je podjetje Team Special d.o.o. poslal napačne izdelke, v napačni količini ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. 

 

Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake. 

 

V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si podjetje  Team Special d.o.o. pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost. 

 

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške podjetja Team Special d.o.o. in po vnaprejšnjem dogovoru vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti s podjetjem Team Special d.o.o. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen.

 

VRNJENIH POŠILJK Z ODKUPNINO NE SPREJEMAMO!

 

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, katera je blago dostavila. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter priložite reklamacijo ali račun.

 

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira podjetje Team Special d.o.o., ki bo zagotovil ažurno informacijo. 

 

Varovanje osebnih podatkov

Podjetje Team Special d.o.o. storitve spletne trgovine je zavezan v skladu s slovensko zakonodajo (Uradni list RS št. 59/99, 57/01), varovati osebne podatke uporabnikov pred dostopom tretjih oseb.

 

Podjetje Team Special d.o.o. bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. 

 

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. 

 

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

 

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, ki se naložijo na vaš računalnik ali drugo napravo in so pomembni  za delovanje spletnih strani. V večini primerov se uporabljajo tudi  z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.
Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik ali drugo napravo, ko ta obišče določeno spletno stran.

 
Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo obiskanosti ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

 

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na spletni trgovini

 
Piškotek 1
Piškotek  omogoča uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne trgovine. Brez tega piškotka  servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni trgovini, ne bi delovali pravilno ( prijava, košarica,...).

 

Piškotek 2
Je piškotek kateri se uporablja za razvrstitev artiklov po želji uporabnika. Piškotek se naloži na računalnik ali drugo napravo samo v primeru, če spremenite privzeto nastavitev razvrstitve artiklov.

 

Nadzor piškotkov
Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite. Prav tako lahko večino brskalnikov  nastavite tako, da piškotkov ne sprejemajo.

 

Kako upravljati piškotke na osebnem računalniku 
Če želite omogočiti piškotke naše spletne strani, sledite spodnjim korakom.

 

Google Chrome
1. Kliknite »Orodja« na vrhu vašega brskalnika in izberite »Nastavitve«.
2. Kliknite »Prikaži dodatne nastavitve«, se pomaknite do razdelka »Zasebnost« in kliknite gumb »Nastavitve vsebine«. 
3. Izberite »Dovoli nastavljanje lokalnih podatkov«.

 

Microsoft Internet Explorer 
1. Kliknite »Orodja« na vrhu vašega brskalnika in izberite »Internetne možnosti«, nato kliknite zavihek »Zasebnost«. 
2. Preverite, da je raven vaše zasebnosti nastavljena na srednjo ali manj, kar bo omogočilo uporabo piškotkov v vašem brskalniku. 
3. Nastavitev nad srednjo ravnijo bo onemogočila uporabo piškotkov.

 

Mozilla Firefox 
1. Kliknite »Orodja« na vrhu vašega brskalnika in izberite »Možnosti«. 
2. Nato izberite ikono »Zasebnost«. 
3. Kliknite »Piškotki« in izberite možnost »Dovoli stranem, da ustvarijo piškote«.

 

Safari 
1. Kliknite ikono zobnika na vrhu vašega brskalnika in izberite možnost »Nastavitve«. 
2. Kliknite »Zasebnost«, nato označite možnost »Onemogoči uporabo piškotkov tretjih oseb in oglaševalnih piškotkov«. 
3. Kliknite »Shrani«.

 

Kako upravljati piškotke na operacijskem sistemu OSX
Če želite omogočiti piškotke naše spletne strani, sledite spodnjim korakom.

 

Safari na OSX 
1. Kliknite »Safari« na vrhu vašega brskalnika in izberite možnost »Nastavitve«. 
2. Kliknite »Zasebnost« in nato »Omogoči uporabo piškotkov«. 
3. Izberite »Samo na obiskanih straneh«.

 

Mozilla and Netscape na OSX 
1. Kliknite »Mozilla« ali »Netscape« na vrhu vašega brskalnika in izberite možnost »Nastavitve«.
2. Pomaknite se navzdol do »Piškotki« v razdelku »Zasebnost in varnost«. 
3. Izberite »Dovoli piškotke samo za izvorno spletno stran«.

 

Opera
1. Kliknite »Meni« na vrhu vašega brskalnika in izberite »Nastavitve«. 
2. Nato izberite »Možnosti« in zavihek »Napredno«. 
3. Izberite možnost »Omogoči uporabo piškotkov«. 

 

Upravljalec piškotkov
Team Special d.o.o.

 

Komunikacija

Podjetje Team Special d.o.o. bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno razviden.

 

Odveza odgovornosti

Podjetje Team Special d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da podjetju Team Special d.o.o. ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo podjetje Team Special d.o.o. kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. 

 

Čeprav se podjetje Team Special d.o.o. trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

Pritožbe in spori

Podjetje Team Special d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetje Team Special d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb je na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. 

 

Podjetje Team Special d.o.o. bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. 

 

Podjetje Team Special d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si podjetje Team Special d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Za ostala vprašanja,  informacije o načinu poslovanja naše spletne trgovine in morebitne reklamacije nas kontaktirajte na naš elektronski naslov info@special.si ali na telefonsko številko 00 386 31 411 102.

 

Za boljšo uporabniško izkušnjo ter za analizo prometa uporabljamo spletne piškotke. Z nadaljevanjem ogleda spletne strani, se strinjate s uporabo. Več informacij

Spletni piškotki